מצפצפים על דרעי • הביתנים הישראלים חיללו את ראש השנה

    דוד לזר No Comments on מצפצפים על דרעי • הביתנים הישראלים חיללו את ראש השנה
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות ההוראה המפורשת של שר הכלכלה אריה דרעי, הדוכנים הישראלים הוצגו לבסוף בתערוכת IBC באמסטרדם תוך חילול מחפיר של ימי ראש השנה והשבת.

    עובדים ישראלים של חברות הסטארטאפ המשתתפות בתערוכה סיפרו שלמרות הוראת שר הכלכלה, הביתן הישראלי פעיל כרגיל גם בימי ראש השנה ושבת, לדבריהם,  ההבדל היחיד היה, שעובדי משרד הכלכלה שהיו אמורים לסייע בתערוכה – שבתו.

    כזכור, בשבוע שעבר הורה דרעי לסגור את הביתנים הישראלים של מכון היצוא ומשרד הכלכלה בתערוכות בשבתות וחגים. הדיון המרכזי היה סביב תערוכת IBC, אחת התערוכות הגדולות בעולם בתחום המדיה המתקיימת בימם אלו באמסטרדם.

    טל ברנח, מנהל קרן דיסרפטיב ומוביל המאבק נגד ביטול השתתפות החברות הישראליות, כבת בדף הרשת החברתית שלו כי "הביטוי חיה ותן לחיות חייב להיות נר לרגלנו ובוודאי שלא יתכן ששר כזה או אחר יחבל ויהרוס את המאמצים של חברות ההייטק שגם ככה בתחרות עצומה מול חברות ענק גלובליות".

    עוד הוא כתב "חברה שהשקעתי בה תיכננה ביתן במשך חודשים והשקיעה הרבה כסף בתערוכה הזאת. התערוכה באמסטרדם לא בבני ברק. התאריכים פורסמו לפני שנה. מתוך 5 ימי תערוכה החליט השר הנכבד אריה מכלוף דרעי לסגור את הביתן ל 3 ימים (שבת וחג) . עזבו את העלויות עזבו את הכעס של היזמים … מה אנחנו משדרים ללקוחות מכל העולם שיבואו ויראו ביתן סגור. מה יהיה עם החושך הזה?".



    0 תגובות